niedziela, 2 września 2012

Szkoła :)

Hej,
Więc wiem że to nietypowy post ale mam do zakomunikowania kilka rzeczy. Ze względu na powrót do szkoły moje działanie na tym blogu stanie się bardziej regularne (Jeeej!). Poza tym mam plan założyć jeszcze jednego bloga tylko że tym razem o modzie, oraz kanał na YouTubie i do tego dojdzie jeszcze lookbook. Wiem że to sporo zważywszy że w tym roku muszę się wziąć porządnie za naukę ale wierzcie mi że dam radę. Poza tym jakby ktoś zapomniał dziś pierwszy dzień szkoły, więc życzę wam samych sukcesów ( of kors), mnóstwo przyjaciół itp. Pamiętajcie że pasja, pasją ale nauka też jest bardzo ważna (mama byłaby ze mnie dumna ;))

Jeśli chcecie żebym podała wam adres nowego bloga jak go założę to piszcie tu albo na fb (https://www.facebook.com/MojaHistoriaOOneDirection?ref=). A teraz idę dalej walczyć z bezsennością

Love ya xoxo <3

2 komentarze:

  1. Proszę dodaj następny.!
    Ja tu czekam i czekam.!
    Dzisiaj się na matmie nie mogłam skupić bo cały czas myślałam o blogach, co będzie dalej, i o Styles'ie oczywiśćie.<3 Proszę dodaj szybko.! // Harroholiczka.:*

    OdpowiedzUsuń